Rivisteweb
Articles - Micro & Macro Marketing - number : 1, aprile 2010
10.1431/31655
"Editoriale",
Dario F. Romano
,
Details
,
FullText
10.1431/31656
"Employer branding: how to measure its efficacy",
Marino Bonaiuto, Mauro Giacomantonio, Erica Pugliese, Gabriele Lizzani
,
Details
,
FullText
10.1431/31657
"Why do consumers buy counterfeit products? An exploratory analysis in Southern Italy",
Silvia Pepe, Anna Maria Giannini
,
Details
,
FullText
10.1431/31658
"How confi dent can we be about confidence? Update on consumer and business sentiment in Italy",
A. Claudio Bosio, Edoardo Lozza, Daniele Novello
,
Details
,
FullText
10.1431/31659
"Introduzione",
A cura di Marco Raimondi
,
Details
,
FullText
10.1431/31660
"Trasformare i rischi in opportunità : il caso Essere Benessere. Intervista a Gianluca Strata",
Marco Raimondi
,
Details
,
FullText
10.1431/31661
"Un nuovo posizionamento nel segmento del benessere naturale: il caso Natur. Intervista a Paolo Marchiori e Cinzia Barducco",
Anna Zinola
,
Details
,
FullText
10.1431/31662
"La ricerca online in Italia: stato e prospettive dell'arte",
Alessandro Amadori, A. Claudio Bosio, Federico Capeci, Guido Di Fraia, Franca Ferrari, Andrea Franchini, Guendalina Graffigna, Edmondo Lucchi, Maurizio Pessato
,
Details
,
FullText
10.1431/31663
"Retail Innovation: il caso Sunka",
Lluis Martinez-Ribes, Sandro Castaldo, Katia Premazzi
,
Details
,
FullText