Rivisteweb
Articles - Micro & Macro Marketing - number : 2, August 2014
10.1431/77720
"Editoriale",
Tiziano Vescovi
,
Details
,
FullText
10.1431/77721
"Consumer Neuroscience and Neuromarketing: What New on Marketing Research?",
Michela Balconi
,
Details
,
FullText
10.1431/77722
"Incidental Affective State and Financial Risk: Beyond a Valence-Based Approach",
Andrea Galentino, Nicolao Bonini
,
Details
,
FullText
10.1431/77723
"Choice Preferences and the Ventromedial Prefrontal Cortex: New Insights from Neuroeconomics and Applications in Translational Research",
Chiara Crespi, Alessandra Dodich, Stefano F. Cappa
,
Details
,
FullText
10.1431/77724
"Marketing and Neuroscience: How Electroencephalographic Tools Could Help to Design and Analyze Commercial Advertising Campaigns",
Giovanni Vecchiato, Anton Giulio Maglione, Patrizia Cherubino, Ilenia Graziani, Arianna Trettel, Maria Trinidad Herrera Ezquierro, Fabio Babiloni
,
Details
,
FullText
10.1431/77725
"L'integrazione di dati amministrativi e campionari per arricchire i sistemi informativi di marketing nel farmaceutico: evidenze empiriche legate al record linkage",
Paolo Mariani, Mauro Mussini
,
Details
,
FullText
10.1431/77726
"Guardare per comprare: il visual marketing per la progettazione e valutazione del display distributivo. Il caso studio dello scaffale oli nella Gdo",
Francesco Diotallevi, Chiara Paffarini, Andrea Marchini
,
Details
,
FullText
10.1431/77727
"Introduzione",
Giuseppe Bertoli, Marco Raimondi
,
Details
,
FullText
10.1431/77728
"Med-Laine: sostenibilità e lusso nella filiera del tessile-abbigliamento",
Silvia Ranfagni
,
Details
,
FullText
10.1431/77729
"Abb: segmentare il mercato e l'offerta del service, Intervista a Francesco Piccioni",
Marco Raimondi
,
Details
,
FullText
10.1431/77730
"Introduzione",
Guendalina Graffigna
,
Details
,
FullText
10.1431/77731
"Le imprese familiari",
Maurizio Pessato, Alessandro Amadori
,
Details
,
FullText
10.1431/77732
"Recensione",
Edoardo Lozza
,
Details
,
FullText
10.1431/77733
"Flash in tema di «Consumer Neuroscience and Neuromarketing: What New in Marketing Research?»",
Rossella C. Gambetti
,
Details
,
FullText