Rivisteweb
Articles - Micro & Macro Marketing - number : 2, August 2019
10.1431/93960
"Editoriale: Il «disengagement» del consumatore nella filiera agro-alimentare e l'urgenza di un nuovo patto di fiducia",
Guendalina Graffigna
,
Details
,
FullText
10.1431/93961
"Award 2018",
Giuseppe Bertoli
,
Details
,
FullText
10.1431/93962
"Online Marketing Research: New Trends and Challenges",
Silvia Ranfagni
,
Details
,
FullText
10.1431/93963
"Behind and Inside the Screen. Different Research Methods for Social Research",
Ariela Mortara, Vittoria Sinisi
,
Details
,
FullText
10.1431/93964
"Richiamo dei prodotti e brand association. Un'analisi netnografica",
Claudio Becagli, Monica Faraoni
,
Details
,
FullText
10.1431/93965
"Measuring Matching among Brand Associations in the Fashion Online Communities",
Nedka Dechkova Nikiforova
,
Details
,
FullText
10.1431/93966
"Framing the communication: The effectiveness of price promotion in the cash&carry format",
Guido Cristini, Maria Grazia Cardinali, Benedetta Grandi
,
Details
,
FullText
10.1431/93967
"Private label in consumer dynamics",
Marcello Sansone, Annarita Colamatteo
,
Details
,
FullText
10.1431/93968
"The shared value creation in the humanistic firm of Brunello Cucinelli",
Maria Rosaria Napolitano, Floriana Fusco
,
Details
,
FullText
10.1431/93969
"Convergenze inaspettate... E se big data e neuromarketing «insieme» svelassero più di quanto conosciamo dei comportamenti di acquisto e consumo?",
Renato Fiocca
,
Details
,
FullText
10.1431/93970
"Recensioni",
Edoardo Lozza
,
Details
,
FullText