Micro & Macro Marketing Rivista quadrimestrale Most downloaded articles in the last 2 months Thomas AichnerPaolo ColettiPatrick Lombardo The Future of Mobile Marketing in Italy: A Delphi Study in "Micro & Macro Marketing", 1/2020 pp. 95-121, DOI: 10.1431/96400 Details Download Cite Reviewers 2019 in "Micro & Macro Marketing", 1/2020 pp. 9-11, DOI: 10.1431/96395 Details Download Cite Award in "Micro & Macro Marketing", 2/2018 pp. 181-182, DOI: 10.1431/90501 Details Download Cite Reviewers 2017 in "Micro & Macro Marketing", 1/2018 pp. 7-10, DOI: 10.1431/89480 Details Download Cite Andreina MandelliChiara PiancatelliAlessandro Arbore Vibram: How Digital Marketing Enabled the Digital Transformation in "Micro & Macro Marketing", 1/2022 pp. 117-134, DOI: 10.1431/103222 Details Cite Reviewers 2018 in "Micro & Macro Marketing", 1/2019 pp. 9-12, DOI: 10.1431/93013 Details Download Cite Anna Zinola The Consumer Behaviour in a Post Pandemic World in "Micro & Macro Marketing", 3/2020 pp. 647-656, DOI: 10.1431/98626 Details € 8,00 Cite Renato Fiocca Dalla qualità del servizio alla qualità della relazion in "Micro & Macro Marketing", 1/2013 pp. 9-12, DOI: 10.1431/73349 Details Download Cite Giuseppe Bertoli Award 2018 in "Micro & Macro Marketing", 2/2019 pp. 223-226, DOI: 10.1431/93961 Details Download Cite Donata Vianelli Il comportamento di scelta del prodotto crocieristico nel mercato italiano in "Micro & Macro Marketing", 1/2011 pp. 19-38, DOI: 10.1431/34367 Details € 8,00 Cite Reviewers 2016 in "Micro & Macro Marketing", 1/2017 pp. 7-10, DOI: 10.1431/86064 Details Download Cite Vanni Codeluppi Editoriale: Il marketing e la pandemia in "Micro & Macro Marketing", 1/2022 pp. 3-5, DOI: 10.1431/103461 Details Cite Piergiorgio Degli EspostiAriela MortaraGeraldina Roberti Sustainable Consumer Behaviour: A Field Analysis of Italians’ Attitudes Towards Sustainable Consumption in "Micro & Macro Marketing", 1/2021 pp. 69-87, DOI: 10.1431/100337 Details € 8,00 Cite Giuseppe BertoliMarco Raimondi Introduzione in "Micro & Macro Marketing", 1/2013 pp. 147-148, DOI: 10.1431/73355 Details Download Cite Reviewer 2015 in "Micro & Macro Marketing", 1/2016 pp. 9-12, DOI: 10.1431/82864 Details Download Cite Marco Raimondi Stilmas: successo e trasformazione strategica e manageriale di una Pmi. Intervista a Roberto Montaruli in "Micro & Macro Marketing", 3/2015 pp. 521-540, DOI: 10.1431/81840 Details € 8,00 Cite Angelo MigliettaAnna A. NelayevaMatteo Pessione La teoria della partecipazione e il marketing esperienziale in "Micro & Macro Marketing", 2/2015 pp. 263-298, DOI: 10.1431/80829 Details € 8,00 Cite Guendalina Graffigna Introduzione in "Micro & Macro Marketing", 1/2013 pp. 179-180, DOI: 10.1431/73358 Details Download Cite Donatella Fortuna La Fabbrica della Pasta di Gragnano: innovazione e internazionalizzazione del made in Italy in "Micro & Macro Marketing", 1/2015 pp. 111-130, DOI: 10.1431/79731 Details € 8,00 Cite Fabrizio MoscaStefano Di Pasquale Innovation and Growth: The Stone Island Case in "Micro & Macro Marketing", 3/2017 pp. 509-540, DOI: 10.1431/88008 Details € 8,00 Cite
Thomas AichnerPaolo ColettiPatrick Lombardo The Future of Mobile Marketing in Italy: A Delphi Study in "Micro & Macro Marketing", 1/2020 pp. 95-121, DOI: 10.1431/96400 Details Download Cite
Reviewers 2019 in "Micro & Macro Marketing", 1/2020 pp. 9-11, DOI: 10.1431/96395 Details Download Cite
Reviewers 2017 in "Micro & Macro Marketing", 1/2018 pp. 7-10, DOI: 10.1431/89480 Details Download Cite
Andreina MandelliChiara PiancatelliAlessandro Arbore Vibram: How Digital Marketing Enabled the Digital Transformation in "Micro & Macro Marketing", 1/2022 pp. 117-134, DOI: 10.1431/103222 Details Cite
Reviewers 2018 in "Micro & Macro Marketing", 1/2019 pp. 9-12, DOI: 10.1431/93013 Details Download Cite
Anna Zinola The Consumer Behaviour in a Post Pandemic World in "Micro & Macro Marketing", 3/2020 pp. 647-656, DOI: 10.1431/98626 Details € 8,00 Cite
Renato Fiocca Dalla qualità del servizio alla qualità della relazion in "Micro & Macro Marketing", 1/2013 pp. 9-12, DOI: 10.1431/73349 Details Download Cite
Giuseppe Bertoli Award 2018 in "Micro & Macro Marketing", 2/2019 pp. 223-226, DOI: 10.1431/93961 Details Download Cite
Donata Vianelli Il comportamento di scelta del prodotto crocieristico nel mercato italiano in "Micro & Macro Marketing", 1/2011 pp. 19-38, DOI: 10.1431/34367 Details € 8,00 Cite
Reviewers 2016 in "Micro & Macro Marketing", 1/2017 pp. 7-10, DOI: 10.1431/86064 Details Download Cite
Vanni Codeluppi Editoriale: Il marketing e la pandemia in "Micro & Macro Marketing", 1/2022 pp. 3-5, DOI: 10.1431/103461 Details Cite
Piergiorgio Degli EspostiAriela MortaraGeraldina Roberti Sustainable Consumer Behaviour: A Field Analysis of Italians’ Attitudes Towards Sustainable Consumption in "Micro & Macro Marketing", 1/2021 pp. 69-87, DOI: 10.1431/100337 Details € 8,00 Cite
Giuseppe BertoliMarco Raimondi Introduzione in "Micro & Macro Marketing", 1/2013 pp. 147-148, DOI: 10.1431/73355 Details Download Cite
Reviewer 2015 in "Micro & Macro Marketing", 1/2016 pp. 9-12, DOI: 10.1431/82864 Details Download Cite
Marco Raimondi Stilmas: successo e trasformazione strategica e manageriale di una Pmi. Intervista a Roberto Montaruli in "Micro & Macro Marketing", 3/2015 pp. 521-540, DOI: 10.1431/81840 Details € 8,00 Cite
Angelo MigliettaAnna A. NelayevaMatteo Pessione La teoria della partecipazione e il marketing esperienziale in "Micro & Macro Marketing", 2/2015 pp. 263-298, DOI: 10.1431/80829 Details € 8,00 Cite
Guendalina Graffigna Introduzione in "Micro & Macro Marketing", 1/2013 pp. 179-180, DOI: 10.1431/73358 Details Download Cite
Donatella Fortuna La Fabbrica della Pasta di Gragnano: innovazione e internazionalizzazione del made in Italy in "Micro & Macro Marketing", 1/2015 pp. 111-130, DOI: 10.1431/79731 Details € 8,00 Cite
Fabrizio MoscaStefano Di Pasquale Innovation and Growth: The Stone Island Case in "Micro & Macro Marketing", 3/2017 pp. 509-540, DOI: 10.1431/88008 Details € 8,00 Cite