Rivisteweb
Articles - Comunicazione politica - number : 2, August 2019
10.3270/94195
"Editoriale. Tempi difficili",
Sara Bentivegna
,
Details
,
FullText
10.3270/94196
"«We Need to Be Heard by as Many People as Possible!» Southern European Grassroots Organisations and the Practice of Gaining Visibility",
Diego Ceccobelli
,
Details
,
FullText
10.3270/94197
"Networked activism and reframing of a public campaign. Communication Strategies and political participation in the «fertility day» protest",
Marco Binotto, Paola Panarese, Stefania Parisi
,
Details
,
FullText
10.3270/94198
"The 2018 electoral campaign according to the daily press: a self-referential story",
Marco Mazzoni, Roberto Mincigrucci, Susanna Pagiotti
,
Details
,
FullText
10.3270/94199
"It is useless but i believe it. The rules of the electoral game and the intensity of the campaign in the Italian general election",
Rossana Sampugnaro, Francesca Montemagno
,
Details
,
FullText
10.3270/94200
"La politica pop ai tempi dei social media",
,
Details
,
FullText
10.3270/94201
"Gli italiani e l'Europa: tra sfiducia e paura dell'isolamento",
,
Details
,
FullText
10.3270/94202
"Telegiornali prime time durante la campagna elettorale per le elezioni europee: agenda, temi e argomenti delle dichiarazioni dei leader politici",
,
Details
,
FullText
10.3270/94203
"Le elezioni europee diventano mainstream",
,
Details
,
FullText
10.3270/94204
"Essere Europa. Gli artisti e le elezioni europee",
,
Details
,
FullText
10.3270/94205
"OPA SU EUR",
,
Details
,
FullText
10.3270/94206
"Mark Thompson. La fine del dibattito pubblico. Come la retorica sta distruggendo la lingua della democrazia",
Paolo Mancini
,
Details
,
FullText
10.3270/94207
"Emanuele Arielli e Paolo Bottazzini. Idee virali. Perché i pensieri si diffondono",
Giovanna Cosenza
,
Details
,
FullText
10.3270/94208
"Edoardo Novelli. Le campagne elettorali in Italia. Protagonisti, strumenti, teorie",
Rosanna De Rosa
,
Details
,
FullText