Rivisteweb
The Italian Platform for the Humanities and Social Sciences
Languages
ITA
ENG
General menu
Home
Journals
Subjects
Authors
Publishers
Help
Social Networks
Issues
2022
4, 2022 (October-December)
3, 2022 (July-September)
2, 2022 (April-June)
1, 2022 (January-March)
2021
4, 2021 (October-December)
3, 2021 (July-September)
2, 2021 (April-June)
1, 2021 (January-March)
2020
4, 2020 (October-December)
3, 2020 (July-September)
2, 2020 (April-June)
1, 2020 (January-March)
2019
4, 2019 (October-December)
3, 2019 (July-September)
2, 2019 (April-June)
1, 2019 (January-March)
2018
4, 2018 (October-December)
3, 2018 (July-September)
2, 2018 (April-June)
1, 2018 (gennaio-marzo)
2017
4, 2017 (October-December)
3, 2017 (July-September)
2, 2017 (April-June)
1, 2017 (January-March)
2016
4, 2016 (October-December)
3, 2016 (July-September)
2, 2016 (April-June)
1, 2016 (January-March)
2015
4, 2015 (October-December)
3, 2015 (July-September)
2, 2015 (April-June)
1, 2015 (January-March)
2014
4, 2014 (October-December)
3, 2014 (July-September)
2, 2014 (April-June)
1, 2014 (January-March)
2013
4, 2013 (October)
3, 2013 (July)
2, 2013 (April)
1, 2013 (January)
2012
4, 2012 (ottobre)
3, 2012 (luglio)
2, 2012 (aprile)
1, 2012 (gennaio)
2011
4, 2011 (ottobre)
3, 2011 (luglio)
2, 2011 (aprile)
1, 2011 (gennaio)
2010
4, 2010 (ottobre)
3, 2010 (luglio)
2, 2010 (aprile)
1, 2010 (gennaio)
2009
4, 2009 (ottobre)
3, 2009 (luglio)
2, 2009 (aprile)
1, 2009 (gennaio)
2008
4, 2008 (ottobre)
3, 2008 (luglio)
2, 2008 (aprile)
1, 2008 (gennaio)
2007
4, 2007 (ottobre)
3, 2007 (luglio)
2, 2007 (aprile)
1, 2007 (gennaio)
2006
4, 2006 (ottobre)
3, 2006 (luglio)
2, 2006 (aprile)
1, 2006 (gennaio)
2005
4, 2005 (ottobre)
3, 2005 (luglio)
2, 2005 (aprile)
1, 2005 (gennaio)
2004
4, 2004 (ottobre)
3, 2004 (agosto)
2, 2004 (aprile)
1, 2004 (gennaio)
2003
4, 2003 (ottobre)
3, 2003 (luglio)
2, 2003 (aprile)
1, 2003 (gennaio)
2002
4, 2002 (ottobre)
3, 2002 (luglio)
2, 2002 (aprile)
1, 2002 (gennaio)
2001
4, 2001 (ottobre)
3, 2001 (luglio)
2, 2001 (aprile)
1, 2001 (gennaio)
2000
4, 2000 (ottobre)
3, 2000 (luglio)
2, 2000 (aprile)
1, 2000 (gennaio)
1999
4, 1999 (ottobre)
3, 1999 (luglio)
2, 1999 (aprile)
1, 1999 (gennaio)
1998
4, 1998 (ottobre)
3, 1998 (luglio)
2, 1998 (aprile)
1, 1998 (gennaio)
Sean Lang
La persistenza del mito. La seconda guerra mondiale nelle scuole inglesi
Journal
Contemporanea
ISSN: 1127-3070
Il Mulino
Articolo
3/1999, luglio
pp. 583-596
DOI: 10.1409/9997
€ 8,00
Cite
Article first page