Image and Imaginary of Italy and Made in Italy in Some Emerging Markets in "Micro & Macro Marketing", 2/2020 pp. 327-351, DOI: 10.1431/96473 Details € 8,00 Cite
Tod’s Group between the Cultural Identity of Bel Paese and International Success in "Micro & Macro Marketing", 1/2020 pp. 193-216, DOI: 10.1431/96404 Details € 8,00 Cite
Ravvivare la dimensione strategica del marketing attraverso processi di stakeholder engagement in "Micro & Macro Marketing", 1/2020 pp. 15-18, DOI: 10.1431/96396 Details € 8,00 Cite
Stakeholder engagement e marketing: una sfida da cogliere o già vinta? in "Micro & Macro Marketing", 3/2019 pp. 401-406, DOI: 10.1431/95036 Details € 8,00 Cite
The shared value creation in the humanistic firm of Brunello Cucinelli in "Micro & Macro Marketing", 2/2019 pp. 335-360, DOI: 10.1431/93968 Details € 8,00 Cite
L'influenza dello Store Design e del Tenant-mix sul Comportamento del Consumatore. Un Modello di Psicologia Ambientale in "Micro & Macro Marketing", 2/2011 pp. 323-340, DOI: 10.1431/35143 Details € 8,00 Cite