20 Years of Political Communication Scholarship: Accomplishments, Changes, and Challenges in "Comunicazione politica", 1/2020 pp. 5-20, DOI: 10.3270/96419 Details Cite
Sara Bentivegna (a cura di). La politica in 140 caratteri: Twitter e spazio pubblico in "Comunicazione politica", 3/2014 pp. 661-664, DOI: 10.3270/78597 Details € 7,00 Cite
The Visibility of Interest Groups in the Media in "Rivista Italiana di Politiche Pubbliche", 3/2014 pp. 589-616, DOI: 10.1483/78451 Details € 7,00 Cite
Social media and political communication: A survey of Twitter users during the 2013 Italian general election in "Rivista italiana di scienza politica", 3/2013 pp. 381-410, DOI: 10.1426/75245 Details € 7,00 Cite
Samuel L. Popkin. The Candidate: WhatIt Takesto Win - and Hold - the White House in "Comunicazione politica", 2/2013 pp. 246-248, DOI: 10.3270/74134 Details € 7,00 Cite
Stephen Coleman e Jay G. Blumler. The internet and democratic citizenship: Theory, practice and policy in "Comunicazione politica", 3/2011 pp. 404-408, DOI: 10.3270/35831 Details € 7,00 Cite
Il libro e il quotidiano: la "Biblioteca" di Repubblica in "Economia della Cultura", 3/2002 pp. 425-432, DOI: 10.1446/7956 Details € 7,00 Cite
Rossella Rega. Guerra e media: Il conflitto in Iraq nel linguaggio dei leader politici in "Comunicazione politica", 2/2011 pp. 269-270, DOI: 10.3270/35084 Details € 7,00 Cite
Verso un'elezione eccezionale? Un primo bilancio delle primarie americane in "il Mulino", 2/2008 pp. 349-360, DOI: 10.1402/26423 Details € 4,99 Cite
New Media, Election Strategies and Participation: The US Presidential Campaign 2008 in "Comunicazione politica", 3/2009 pp. 399-420, DOI: 10.3270/30741 Details € 7,00 Cite
Obama and the Internet Politics One Year after. What Happened to the «Digital Presidency»? in "Comunicazione politica", 2/2010 pp. 247-272, DOI: 10.3270/32376 Details € 7,00 Cite
Like a Cannon Ball? The Power of Mudslinging in Two US Presidential Campaigns in "Comunicazione politica", 3/2010 pp. 371-388, DOI: 10.3270/33329 Details € 7,00 Cite
A country to change. The idea of Italy of the leaders of the Center-Left from Prodi to Bersani in "Comunicazione politica", 1/2011 pp. 95-110, DOI: 10.3270/34254 Details € 7,00 Cite