Rivisteweb
Articles - Comunicazione politica - number : 3, dicembre 2010
10.3270/33328
"Info-nauts. Citizens in the Net",
Luigi Ceccarini, Martina Di Pierdomenico
,
Details
,
FullText
10.3270/33329
"Like a Cannon Ball? The Power of Mudslinging in Two US Presidential Campaigns",
Marco Morini, Cristian Vaccari
,
Details
,
FullText
10.3270/33330
"The Strategic Construction of the Hero and the Opponent in Berlusconi's Campaign",
Gianluca Giansante
,
Details
,
FullText
10.3270/33331
"Issue, Process and Gossip Politics. The Narration of Politics in the US Tv Series",
Daniela Cardini
,
Details
,
FullText
10.3270/33332
"The Vendola Phenomenon and the Local Election Campaign in Puglia",
Francesco Cannone
,
Details
,
FullText
10.3270/33333
"UDC's Campaign in the 2009 European and in 2010 Regional Elections",
Emanuele Gabardi
,
Details
,
FullText
10.3270/33334
"Antonio Piva, Francesca Bonicalzi e Pierfranco Galliani. Architettura e politica",
Fabio Poggi
,
Details
,
FullText
10.3270/33335
"Lawrence B. Glickman. Buying power. A history of consumer activism in America",
Lorenzo Domaneschi
,
Details
,
FullText
10.3270/33336
"Maurizio Stefanini. Il partito "Repubblica". Una storia politica del giornale di Scalfari e Mauro",
Sergio Splendore
,
Details
,
FullText
10.3270/33337
"Panorama della pubblicistica internazionale sulla comunicazione politica",
,
Details
,
FullText
10.3270/33338
"Il fantasma del federalismo",
,
Details
,
FullText
10.3270/33339
"La rappresentazione della criminalità in Italia e in Europa: confronto tra i telegiornali del servizio pubblico del prime time di Italia, Francia, Germania, Gran Bretagna e Spagna",
,
Details
,
FullText
10.3270/33340
"Le elezioni regionali 2010 nei Tg",
,
Details
,
FullText
10.3270/33341
"Focus sul political advertising",
,
Details
,
FullText
10.3270/33342
"Politica dello sguardo (Le quattro volte, La bocca del lupo)",
,
Details
,
FullText