Rivisteweb
Articles - Micro & Macro Marketing - number : 2, August 2016
10.1431/83708
"Editoriale: dall'edonico all'eudaimonico: quando i brand «abilitano» la realizzazione delle traiettorie di benessere dei consumatori",
Guendalina Graffigna
,
Details
,
FullText
10.1431/83709
"Le capacità di marketing driving come strumento di creazione di valore",
Giuseppe Bertoli
,
Details
,
FullText
10.1431/83710
"Service Quality and Relationship Quality in the Retail Sector",
Antonella Angelini, Gregorio Giovannetti
,
Details
,
FullText
10.1431/83711
"Mobile Applications: The Brand Usage and Image Relationship",
Carolina Guerini, Lara Stocchi
,
Details
,
FullText
10.1431/83712
"Corporate Social Responsibility and Consumer Virtuous Behaviors",
Silvia Grappi
,
Details
,
FullText
10.1431/83713
"The impact of technologies on visitors' experience personalization: a case study",
Riccardo Rialti, Lamberto Zollo, Andrea Boccardi, Giacomo Marzi
,
Details
,
FullText
10.1431/83714
"Innovazione e tradizione in due PMI italiane nel settore alimentare",
Marco Raimondi
,
Details
,
FullText
10.1431/83715
"Fior di Loto: dalla macrobiotica al biologico. Cambiare per restare se stessi",
Anna Zinola
,
Details
,
FullText
10.1431/83716
"Acetificio De Nigris: Towards the Creation of a Symbiosis between Place Branding and Corporate Branding",
Giulio Maggiore, Giulia Lanzilli, Michela Matarazzo, Riccardo Resciniti
,
Details
,
FullText
10.1431/83717
"How the Italian Advertising Market Performed in 2015",
Alberto Vivaldelli
,
Details
,
FullText
10.1431/83718
"Assirm Innovation Index (AII): A Measurement for Countries' Dynamics of Innovation",
Guendalina Graffigna, Cinzia Castiglioni, Andrea Bonanomi, Maurizio Pessato
,
Details
,
FullText
10.1431/83719
"Recensioni",
Edoardo Lozza
,
Details
,
FullText