Micro & Macro Marketing

Rivista quadrimestrale

Early access

Mostra recenti
    • Giulia Amadio
    • Product Placement in Italian Movies: The Analysis of Consistency between Brands and Narrative Structure as a Critical Success Factor from Practitioners’ Perspective

    • pp. 1-29, DOI: 10.1431/103218
    • Availability: 03/03/2022
    • Fabio Gaspani
    • Web Reputation and High-End Hotels: Staff-guest Dynamics Behind Online Reviews

    • pp. 1-22, DOI: 10.1431/103219
    • Availability: 03/03/2022

Table of Contents number 2, 2008, agosto

  • ISBN: 978-88-15-12303-9
  • |
  • Vol.: XVII
  • |
  • RDF
    • La voce del manager

    • Guendalina Raffigna
    • Cosa significano "servizio" e "servizio innovativo e tecnologico" nell'opinione pubblica italiana? Un'analisi delle rappresentazioni sociali

    • pp. 323-326, DOI: 10.1431/27692
    • Leni Avateneo
    • Il futuro dei Servizi Innovativi e Tecnologici: prefigurazioni ed attese nella prospettiva dell'opinione pubblica

    • pp. 335-338, DOI: 10.1431/27695