Micro & Macro Marketing

Rivista quadrimestrale

Early access

Mostra recenti
    • Giulia Amadio
    • Product Placement in Italian Movies: The Analysis of Consistency between Brands and Narrative Structure as a Critical Success Factor from Practitioners’ Perspective

    • pp. 1-29, DOI: 10.1431/103218
    • Availability: 03/03/2022
    • Fabio Gaspani
    • Web Reputation and High-End Hotels: Staff-guest Dynamics Behind Online Reviews

    • pp. 1-22, DOI: 10.1431/103219
    • Availability: 03/03/2022

Table of Contents number 3, 2005, dicembre

  • ISBN: 978-88-15-10451-9
  • |
  • Vol.: XIV
  • |
  • RDF
    • Comunicazione

    • Stefano Rolando
    • Profili organizzativi della comunicazione istituzionale. Bilancio dell'attuazione della legge 150 e nuove tendenze

    • pp. 325-348, DOI: 10.1431/20921
    • La voce del manager

    • Nadia Olivero
    • Da Unieuro a Eataly. La lezione della grande distribuzione sulla relazione strategica fra mercato e cultura. Intervista a Oscar Farinetti

    • pp. 471-482, DOI: 10.1431/20929