Micro & Macro Marketing

Rivista quadrimestrale

Early access

Mostra recenti
    • Giulia Amadio
    • Product Placement in Italian Movies: The Analysis of Consistency between Brands and Narrative Structure as a Critical Success Factor from Practitioners’ Perspective

    • pp. 1-29, DOI: 10.1431/103218
    • Availability: 03/03/2022
    • Fabio Gaspani
    • Web Reputation and High-End Hotels: Staff-guest Dynamics Behind Online Reviews

    • pp. 1-22, DOI: 10.1431/103219
    • Availability: 03/03/2022

Table of Contents number 3, 2007, dicembre

  • ISBN: 978-88-15-11722-9
  • |
  • Vol.: XVI
  • |
  • RDF
    • Marco Raimondi
    • L'utilizzo strategico della promozione: Mediaworld e i "Mondiali di calcio". Intervista a Giuliano Pezzano

    • pp. 407-418, DOI: 10.1431/25745
    • Anna Zinola
    • Il nuovo corso dei department storse: il caso la Rinascente. Elaborazione di un'intervista a Vittorio Radice

    • pp. 419-428, DOI: 10.1431/25746