Micro & Macro Marketing

Rivista quadrimestrale

Early access

Mostra recenti
    • Giulia Amadio
    • Product Placement in Italian Movies: The Analysis of Consistency between Brands and Narrative Structure as a Critical Success Factor from Practitioners’ Perspective

    • pp. 1-29, DOI: 10.1431/103218
    • Availability: 03/03/2022
    • Fabio Gaspani
    • Web Reputation and High-End Hotels: Staff-guest Dynamics Behind Online Reviews

    • pp. 1-22, DOI: 10.1431/103219
    • Availability: 03/03/2022

Table of Contents number 1, 2008, aprile

  • ISBN: 978-88-15-12302-2
  • |
  • Vol.: XVII
  • |
  • RDF
    • Macro

    • A. Claudio Bosio
    • Esplorando il sentiment del cittadino-consumatore: alla ricerca di una nuova regolazione - privata e pubblica - del consumo

    • pp. 7-30, DOI: 10.1431/26675
    • La voce del manager

    • Caso

    • Anna Codini
    • Gestire e organizzare i processi innovativi con un approccio cognitivo. Il caso di un'impresa industriale

    • pp. 137-158, DOI: 10.1431/26685