Micro & Macro Marketing

Rivista quadrimestrale

Early access

Mostra recenti
    • Giulia Amadio
    • Product Placement in Italian Movies: The Analysis of Consistency between Brands and Narrative Structure as a Critical Success Factor from Practitioners’ Perspective

    • pp. 1-29, DOI: 10.1431/103218
    • Availability: 03/03/2022
    • Fabio Gaspani
    • Web Reputation and High-End Hotels: Staff-guest Dynamics Behind Online Reviews

    • pp. 1-22, DOI: 10.1431/103219
    • Availability: 03/03/2022

Table of Contents number 3, 2010, dicembre

  • ISBN: 978-88-15-13531-5
  • |
  • Vol.: XIX
  • |
  • RDF
    • Fulvio Albertella
    • Quale personaggio per quale prodotto? Comprendere la passione di bambini e teenager nei confronti dei personaggi di fantasia

    • pp. 469-476, DOI: 10.1431/33245
    • Antonio Besana
    • Il mercato mondiale della tecnologia di consumo: innovazione e convergenza digitale verso un mondo "all in one"?

    • pp. 477-484, DOI: 10.1431/33246
    • Call for papers

    • Il marketing delle imprese italiane in Cina e nell'Estremo Oriente

    • pp. 525-, DOI: 10.1431/33249