Micro & Macro Marketing

Rivista quadrimestrale

Early access

Mostra recenti
    • Giulia Amadio
    • Product Placement in Italian Movies: The Analysis of Consistency between Brands and Narrative Structure as a Critical Success Factor from Practitioners’ Perspective

    • pp. 1-29, DOI: 10.1431/103218
    • Availability: 03/03/2022
    • Fabio Gaspani
    • Web Reputation and High-End Hotels: Staff-guest Dynamics Behind Online Reviews

    • pp. 1-22, DOI: 10.1431/103219
    • Availability: 03/03/2022

Table of Contents number 2, 2005, agosto

  • ISBN: 978-88-15-10449-6
  • |
  • Vol.: XIV
  • |
  • RDF
    • Nadia Olivero
    • Strumenti per il monitoraggio dell'esperienza di consumo: verso una fondazione empirica dell'experience design

    • pp. 233-246, DOI: 10.1431/20448
    • Chiara Mauri
    • Il punto di vendita come luogo di produzione e di trasferimento di conoscenza di una categoria. Un esperimento di category management in farmacia

    • pp. 299-310, DOI: 10.1431/20454